Retourneren

Hoe retourneer ik mijn pakket?

Optie 1: Gratis afgeven bij onze winkel (hetzelfde als de afhaallocatie) in een dichte zak met jouw pakbon (zodat wij de afzender zien), binnen 8 dagen.

Optie 2 : Stuur je pakket naar ons toe binnen de retourtermijn van 8 dagen en volg de instructies op de meegeleverde pakbon:

  • Zorg ervoor dat het product met alle geleverde toebehoren in de originele staat en verpakking aan ons geretourneerd wordt.
    Mocht het product (of de verpakking) meer beschadigd zijn dan nodig is om het product te proberen, dan kunnen we deze waardevermindering van het product aan je doorberekenen. Behandel het product dus met zorg en zorg ervoor dat deze bij een retour goed verpakt is.
  • Zorg ervoor dat er geen andere sticker of adres op jouw pakket zit (anders kan hij niet aankomen).
  • Zorg ervoor dat wij kunnen zien wie de afzender is. Voeg jouw (ingevulde) pakbon toe.
  • Schrijft duidelijk ons retour adres op het pakket.
  • Breng je retourpakket naar een bezorgdienst (Primera etc) en reken het retourpakket af bij de vervoerder naar keuze (PostNL of DHL etc).

LET OP:

  • Wij vergoeden geen retourkosten.
  • Wij kunnen niet verantwoordelijk gesteld worden als een retourpakket niet bezorgd is bij ons of het pakket kwijt is.
  • Je hebt 8 dagen de tijd om een retour aan te melden.

Retouradres:
Louloemode

De Aarhof 37

2406 BT Alpen ad Rijn

info@louloemode.nl

Sale retourneren?
Er gelden andere voorwaarden voor de sale producten en seizoensgebonden producten.Deze kunnen niet retour.

Garantie Let op: Wij geven geen garantie op stenen, glitters, lurex, kralen, knopen, schoudervullingen en pillen van de stof.

 Ik heb mijn bestelling geretourneerd, wanneer krijg ik mijn geld terug?
Als de track & trace van het retourpakket aangeeft dat het bij ons bezorgd is, kan het 4 a 5 werkdagen duren voordat dit bij ons verwerkt is. Maar wij zijn vaak wel iets sneller. Als het retourpakket bij ons verwerkt is, wordt het aankoopbedrag binnen enkele dagen teruggestort op de rekening van de bank- of creditcardmaatschappij, welke is gebruikt tijdens het plaatsen van de originele bestelling. Let op: wij betalen terug via MolliePayments, in de beschrijving staat Louloemode.

Te laat retourneren:
Mocht je het artikel niet op tijd kunnen terugsturen, en kan iemand anders dit ook niet voor je doen, licht ons dan a.u.b. in tijdens deze periode en binnen de geldige retourtermijn. Dan zijn wij vooraf op de hoogte en hebben wij hier uiteraard begrip voor. Stuur je het pakket naar ons op buiten het wettelijke retourtermijn, dan kunnen wij je retourpakket helaas niet aannemen.

Hoe kan ik mijn artikel ruilen?
Voor omruilingen online kan je dit vooraf per mail of via DM bespreken.

Ik heb een defect item ontvangen, wat nu?
Wij geven om onze producten en doen logischerwijze ons best om deze in topconditie aan je te leveren. Toch komt het helaas wel eens voor dat er een bestelling kapot gaat tijdens transport of dat er iets anders is gebeurd. Meld dit ons dan s.v.p. binnen 8 werkdagen na ontvangst van het item per e-mail met de foto’s erbij, zodat wij een passende oplossing kunnen vinden, bijvoorbeeld de reparatiekosten kunnen vergoeden of een nieuw item kunnen opsturen.